Boncugummmm 12 haftalkken atıldı şuan 22+4haftalgz acık pembe si lekenmem için yatışm yapldı hastanedeyim takip edıcz dediler sznde basınıza böyle geldmi.
Deletedmom177227 Boncugummmm serklajlıyım benim de 12de atıldı inşallah da bi sıkıntı olmadan sağlıkla cıkarsınız hastaneden bebeğiniz de siz de Allahım korusun ikinizi de.
Boncugummmm Deletedmom177227 sadce yemgı mı yapyorum canım ew içindeyim dolaşıyorum okdr bı ara belim agrıdı anlayamadım
Deletedmom177227 Boncugummmm valla tuvalet yemek harici kalkmamaya calışıyorum ben de. Yani karnımı doyurmak için. Max. 5 dk ayakta dursam hemen belim ağrıyo bırakıveriyom her şeyi
Boncugummmm Deletedmom177227 bi kaç gündr bnmde belm agryor😥du bıraz ayakda kalsam hemn ytyordum bnde ama işte bian neden oldgu anlayamadım
Deletedmom177227 Boncugummmm 15+3, sanırım 12. Haftada yapılmıştı. Sürekli yatıyorum. Çok nadir kalkıyorum.. tabi her şey nasip. Allah vaktiyle hepimizin kucağına almayı nasip etsin