Bebeğimizde laktoz intoleransı varmış süt şekerini hazmedemiyormuş damla kullanmaya başladık ama 2 haftadır akşam 8 gibi başlıyor huzursuzluğa 12 1 gibi uyuyor bununla alakası var mı bilemiyorum ama sürekli emmek istiyor emerken ağlıyor sancı mı giriyor anlamadım ememiyor sinirleniyor böyle birşey yaşayan ve çözüm bulan varsa lütfen yardımcı olun (bebeğim 1aylik)