Aybukee3535 36+3 den selamlar🙋🏼 Baya zorlanıyorum. Bugün nst var bakalım ne durumdayız. Bu 2.gebeliğim ilki 9 yıl önceydi ve şimdiki gibi değildi. Şuan baya zorlanıyorum sancım falanda var gibi. Bakalım hayırlısı inşallah hakkımızda. 28 aralık-2 ocak arası düşünüyoruz. mecburi sez olacak ssvd istemedim.