yunusemreninannesiii Kızlar karnımın alt kısmında agrı var ama sağ sola dönünce eğilince agrıyo genel de normal mi bir de ishal oldum üşütmedıgım halde 😢
Ecem2501 yunusemreninannesiii ağrı çok normal bebek büyüyor çünkü🙂ama ishalini mutlaka takip et geçmezse doktunla görüş kuzum. Herhangi yeni bir ilaca falan başladınız mı. Bazen bazı ilaçlarda ishal yapıyor onfan soruyorum
yunusemreninannesiii Ecem2501 yok canım sadece kum döküyordum işte ben çarsamba gecesi yatarken bitane ilac aldım farklı olarak ama ishalim bu gun oldu
Ecem2501 yunusemreninannesiii o zaman bak yarında böyle devam ederse mutlaka doktoruna danış. Birde ishali artırcak şeyler tüketmemeye çalış