Kızlar sezeryan olalı 47 gün oldu. Doğumun bir gün öncesi hafif ayağımın yan tarafında kaşıntılar vardı bir iki nokta gibi kabarcık vardı. Bu arada ayaklarım şişti ödemliydi. Doğumdansonra ayak bileklerim nokta nokta kabarcık oldu deli gibi kaşındı iki üç hafta sürdü şimdi aynı durum kollarımda var vücudumun diğer bölümlerinde yok sadece ayak bilekleri ve kolda var. Sağlıkocağına gittik bir şey yapamam süte geçer dedi kadın Doğum uzmanına görün dedi böyle bir şey yaşayan oldu mu hiç