Canisnn ben sana anlatayım canım nasıl oldugunu detaylıca.bebekte kromozomal genetik hastalık vs varsa yapılıyo durup dururken yapılan bir işlem değil seninde riskli bi durumun var demek ki. İşlemin adı amniyosentez ince uçlu bir iğne yardımıyla bebeğin amniyon sıvısından bi miktar sıvı alınıyo sıvı alınırken ultrason la bakılıyo.iğnenin bebeğe değme gibi bir ihtimali yok bebeğin olmadığı yerden alınıyo. Küçük haftalarda yapılırsa düşük riski artıyo 16.haftanın sonuna doğru ve 17.haftanın içinde yapılırsa risk daha az işlemden sonra ilişki yasak bi süre.. İlk üç gün iş yapmamalısın risk sadece 10 gün var 10 günü atlatırsan Allah in izniyle risk ortadan kalkmış oluyo. İşlemi yaptırmayanlar bazen korkutabiliyo sen Dr unu dinle o ne derse onu yap. Eğer sonuç kötü gelirse aldırcak mısın?