Kubralii benimde 34+4 belim ağrıyor ama fıtığımda var bilmiyorum neden ağrıyor birşey sormak istiyorum size kaç haftada bir komtrole gidiyorsunuz 33 haftalikti gittim nst de bişey çıkmadı 3 hafta sonra gel dedi sizce 3 hafta uzun degilmi son haftalar olduğu için merak ediyorum