Merhaba hanımlar☺️ Bişey sormak istiyorum hiç bilgim yok çünkü yanlış bişey almayayım dedim. 60a 120 ölçülerde beşik aldım hafta sonu içine yatağını alıcam. Sadece çarşaf olarak mı almalıyım yorgan örtülüyor mu bilmiyorum yastık yorgan hiç bişey almadım çünkü. Nevresim takkmı olarak mı alınmalı bilemedim. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🌼