Esmayllmz_ Kızlar bugun tam 40haftalık oldum yani son adet tarihime göre 41haftalıgım ama 1hafta gerı olduğu için haftam 40hafta oldu bugun yarın doktora gıdıcem sizce doğuma alırlar mı doktorum Cuma’ya kdr bekle Cuma’ya kdr olmazsa acilden giriş yap demişti
Semiha_ Esmayllmz_ Bence doğumunu başlatabilirler sen yinede hazırlıklı git canım ne olur ne olmaz 🙂 hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙏
Sfm51 Esmayllmz_ benimde sancılarım gelmiyodu doktorum 40+1 e gün verdi doğumum gerçekleşti suni sancıyla
Sfm51 Melikemreclk hayır kız benimde öyleydi ve erken doğum riskim vardı ona rağmen gelmedi 😬😅 çok şükürr