Aley6161 zayıfsanız o haftalarda hissediliyor normal kilodaysanız 22-23e kadar yolu var. Zaten doktorlar 23te hissedilmezse sıkıntı var diyor.
Ben zayıf olduğum halde bebişin hareketini hissedemedim yani bağırsaklarım çalışıyorr sandım belki de bebekti o bilmiyorum🙈🙈 Şimdi 30 haftalık maşallahı var sabahları o uyandırıyor.