Kızlar adetim 4 gün gecikti normalde adetim gecikmez en fazla 1 2 gün geçen ay bir 8 günlük gecikmem oldu bu ay tam günümde gelmesi gerekiyordu çünkü 2 ay pes peşe gecikme olmadı hiç. Erken Gebelik testi yaptım negatif, kaset test taptm ilk 10 dk baktım cizgi çıkmadı 1 saat sonra filan baktığımda bu çizgiler çıktı ıslattım suyun altına tuttum geçmedi kuruma cizgisi boyle pembe olur mu bilginiz var mı
