210696 Arkadaslar merhaba, bebek çikolatası yaptırmak istiyorum ama instagram sayfalarına güvenmiyorum açıkçası. Yaptırıp memnun kaldığınız yerler var mı acaba? Şimdiden teşekkür ederim☺️
Asyaveannesi36 210696 merhaba ck_designevent da yaptırdım pelitin çikolataları çok da güzel herkes bayıldı
Cereninhobileri 210696 ben yeni yaptirdim cokda uyguna geldi. 50 adet çikolata+kutu+kolonya 70tl, 100 adet çikolata+kutu+kolonya 90tl. Instagram da yaptırdım. “Ortu madlen ” diye bir site
Cereninhobileri 210696 https://instagram.com/madlenbebekcikolata?utm_medium=copy_link Artu madlen Ben çok araştırdım hem uygun hem de çok ilgililer.
Asyaveannesi36 Cicek08 ben 2ay önce yapmıştım ödemesini 160 a yaptırdım şuan ne kadar bilmiyorum açıkçası 😌
yarenaygk34 Ben hacı şerif diye bir çikolatacıya yaptırmıştım çikolataları lezzetliydi ama çok aşırı süslü ürünleri yok sadece baskı isimli vs interner sitesi var bakabilirsiniz ordan