mercimeginanne Busraefe18 bana uyuşunca takmışlar hissetmedim. Çıkarırlarkende hala uyuşuktu bacaklarım
FatihBatur Busraefe18 ben cok stresliydim doktora igne yapılınca takın olur mu dedim tamam Dedi sonra ameliyathane de hemşireler vardı iğne yapıldı daha tam uyuşmamıştım hemen taktılar dedim ki biraz bekleyin uyuşunca takın dedim ama çok yoğundu doğum cok fazlaydı 😂 Allahtan takarken hissetmedim ama
Hatice_32 İlk doğumum da uyusturmadan yaptılar acı değil ama çok yanmıştı bende kendimi çok kasmistim ikinci gebeliğin hala korkuyorum umarım bu sefer uyusturup takarlar yada rica edicem oyle takmalari için