Melikemreclk Reyrey1628 ben 38 haftamda basladim biraz geç oldu ama şuan 39+6 oldum çıkmak bilmiyor oğlum 🤣🤣🤣
Dilekcnkn Reyrey1628 Canım hurma direkt olarak doğumu başlatan birşey değil elbette ki yiyebilirsin son aylarda öneriyorlar ama hurma yedim neden açılmam olmadı diye düşünme bende yedim 40 haftaya kadar ne sancım ne açıklığım vardı fitille başlattı doktorum
gokcekubra Reyrey1628 38de başlayın bence her bünyede farklı etki gösterebilir. Açılmayı tetikleyen bir yiyecek. Ben 36+4üm 38den sonra başlayacağım. Bebek anne karnında 1gun fazla kalsa kar. Sağlıkla zamanında gelsinler inşallah.
Elifgoktug1 Reyrey1628 1 3 5 7 9 gibi tek sayılarla yeniyor 3 3 yesen kafi bence şimdilik. Gebelik sekerin varsa önerilmiyor bu arada
Reyrey1628 Ece0907 bakalım benim oğluşum ne zaman gelecek daha haftamız var vaktinde gelsin inşallah bebişler
Reyrey1628 Dilekcnkn evet tabikide direkt başlatan birşey değil ama yardımcı etkinliği kuranı kerimde geçiyor. Hayırlısı olup vaktinde gelsin inşallahh
ElifAkaln Ben hamileliğimin başından beri artıra artıra yedim. Çok da faydasını gördüm. Sadece erken doğum riski olana önerilmiyor
Reyrey1628 gokcekubra evet günde 1 taneyle başlasam şimdilik sıkıntı olmaz ozaman 3 5 7 Allah ne verdiyse yeriz artık 😀
Rumeysa3652 Reyrey1628 36 başladım canım şuan 37+3 gelen giden yok hayırlısıyla gelsin bebişler inşallah 🥰