Cansumuratt Haftadayım 1 haftadır ara ara vajina sol kemiğim ağrıyor yürürken daha zorluyor yatakta dönerken vs sizde de oluyor mu
semakulekci Cansumuratt bende 26. haftamdayım sadece sola ve sağa yatmaktan iki kemiğimde ağrıyor magnezyum eksikliğinden sanırım ya doktora söyledim ilaç yazmadı ama soda içiyorum günde bir tane o iyi geliyor bana
misirveannesi Cansumuratt senin erken baslamıs benim 28. Haftada basladı suan 32 deyim daha da artıyor.. doktor normal dedi
Ayse254 Cansumuratt ben de 21 haftalığım vajinamda batmalar oluyor iğne gibi özellikle akşamları artıyor korkutuyor beni
Baharozdemir Cansumuratt 28 de başlamıştı şu an tavan yaptı ağrılar 32 hf dayım yürümekte zorluk çekiyorum. Magnezyum sabah akşam kullanıyorum ama bi tık yok gibi
Cansumuratt semakulekci semakulekci hiç soda içemiyoeum balık yağı d3 ve ferrum ilaç kullanıyorum aslında onların içinde yok mu magnezyum ☹️ Bilemedim doktoruma yazmıştım gördü cevap vermedi 9 unda randevum var bekliyorum o günü malesef ama korkuyorum normalmidir diye çünkü tek taraflı sol taraf ağrıyor yürürken iyice ağrıtıyor
Cansumuratt misirveannesi tek taraflı mı canım seninde normaldir inşallah korktum kimisi varis oluşumu felan oluyor demişti ondan da korktum içte damarlara baskı oluyomuş galiba
Cansumuratt Ayse254 doktoruna sordun mu sende canım benim batma gibi değil kemik ağrısı tarif de edemiyor insan başka türlü 🤷🏼♀️
Semra12344 Ayse254 ayyy bende ya daha 19 haftalığım gündüz hiç birşey yok yürüyüş yapıyorum vs ama akşam uzanınca kalkmak işgence oluyor kasıklarımdan bir başlıyor vajinama kadar ağrı hissediyorum haftaya kontrolüm var danışacağım bakalım doktoruma.
Rabiasaglam Tam da şuan yaşadığım sorun rahimde bi kemik var sanki ayağa kalkınca kırıldı kırılıcak gibi hissediyorum
Cansumuratt Rabiasaglam kıyafet giyerken bile bi bacağımı kaldırdığımda orda öyle bi ağrı oluyo ki çok kötü ama sağ tarafta yok işte iki tarafta da olsa belki normaldir derim de tek taraflı normalmidir☹️
semakulekci Cansumuratt Cansumuratt canım bence bebeğe de kendine de sıkıntı yapma strese sokma onuda 9 unda randevun varmış ben bebeğe bir zararı olacağını düşünmüyorum sende düşünme birşey kalmamış zaten randevuna hayırlısıyla güzel haber verir inşallah doktorunda 🙏🌸
Cansumuratt Ayse254 ben giremedim çok yüksek ücret söylediler işten de çıktım herşey masraf inşallah herhangi bi sorun çıkmaz hayırlısıyla sizin de 🤲🏻🤲🏻💗
Ayse254 Semra12344 ben de iyiydim ama bu batmalar dünden beri arttı sanki korkutuyor baya yarın sabahı bekliyorum 🐣
Cansumuratt Semra12344 kasık ağrısı o haftalar benimde devam ediyordu ara ara ama bu değişik bişey korkutuyor ☹️Çok fazla yorma kendini yat dinlen boşver benişten önemli değil hiçbişey 🤲🏻
Cansumuratt Baharozdemir bebek için bi sorun yaratıyormuymuş peki hadi biz çekeriz ağrıyı mecbur da onlara bişey olmasın o ağrı yüzünden
Baharozdemir Cansumuratt hayır hayır zaten bebek büyüyüp ağırlaştigi için bu tarz ağrılar yaşanıyor dr umun dediği. Aynen cekcez mecbur
Ergvn Cansumuratt benim de o haftalar aynı şekilde aynı taraf ağrı yapıyordu. Bacagımı kaldırırken dönerken vs. Sonra bikaç haftaya geçti. Hamilelik süreci :)
Cansumuratt Ergvn inşallah başka bi sorun değildir normaldir ☹️İçim içimi yiyor ben çekerim ağrıyı sorun değil ama bebeğimize etkisi olmasın yeterki onun için endişeleniyor insan☹️
Ergvn Cansumuratt ben doktora sormuştum normal demişti. Kasık ve aşagısı ağrı olabiliyormuş. Devamlı bir ağrıysa bakarız bi sorun var mı diye ama hareket ettkçe vs qğrı giriyorsa o normal demişti. Zaten zamanla vücut alışıyor :)