Edanursenol Kızlar gebeliğin kaçıncı haftasında saçlarınızı boyattiniz acaba 28.haftamdayim doğuma kadar boyatmak istiyorum
Derin0712 Edanursenol bnm ucuncu gebeligim ucundede boyadim bi siminti olmadi iki ayda boyadim boyarken vantilatör actim kokusunu solumadim
Asyaveannesi36 Edanursenol bende sordum doktoruma organik dahil organik boya diye birşey olmaz dedi izin vermedi bebeğinden önemli mi yahu doğal olsun bir süre de dedi emzirme de bile ilk 6 ay olmaz dedi 😁
Liiiiii Edanursenol kızlar ben internetten araştırdım beyinden bebeğe geçen bir sey yok yazıyor bende boyuyorum cok kokuya magruz kalmadan 2 3 ay da bi dibimi acıyorum bi sıkıntısı yok cok sükür
guzel_anne1 Malesef doktorum uygun görmedi boyayı. Elbette boyatan eden hamişlerimiz var ama hijyenik olduğuna ve size kullanılacak olan boyaların organik, bitkisel olduğuna inanarak güvenle boyatabilirsiniz bence doktorumun söylemi de bana bu şekildeydi
Biranneolmayolu Benim doktorum da diplerine sürmeme izin vermedi sadece ucundaki sarıları kapattırdım bu yüzden
brfnyildirim Canım benim ombrem baya akmıştı uçlar kötü duruyordu saçımın rengine yakın şekilde diplere fazla değmeden boyadım uzun sürede tutmadım zaten çok şükür bir problem yaşamadık boyarken kapalı alanda durmamaya çalış ben tüm camları açıp önünde yapmıştım boya kokusu etkilemesin
O16fk Bu sektörde olan biri olarak boyatmam ve boyatıkmasını tavsiye etmem çünkü bilimsel olarak kanıtlar mevcut anneyi de bebeği de etkiliyor. Belki o an değil ama seneler sonra bile etkileyebilir. Risk almaya değmez diye düşünüyorum. Sadece organik boyanın içindeki kimyasal azaltılmıştır. Boyayan anneler onu denesin derim.
Gulbeyaz_yesilyurt Edanursenol 16 haftalktan sonra boyattim, birde gecen hafta boyattim o zamanda 31 haftaliktim birde doguma yakin boyarim 38de ilk gebeligim de de boyatmistm doktoruma danisip 3 aydan sonra boyatabilirsin demiiiiisti