CerenVarol ben de birkaç gün üst üste kürdan kullanmıştım diş etlerim falan şişti ağrıdı o ara. Eşimin kardeşi diş hekimi yapabilceğin tek şey bol bol fırçalamak o da rahatlatır dedi. Bir de karanfil kullandım uyuşturdu en azından biraz rahatlamıştım. Bir de eczaneden karanfil yağı alıp pamukla bastırabilirsiniz.