10 haftalık hamileyim hamile olduğumu bilmeden 4. Haftada kokoreç yedim ertesi gün hamile olduğumu öğrendim 🤣 geçen haftada canım işlembe çorbası istiyordu biraz da hastaydım gittik işkembe aldık evde kendim yaptım yedim 😅 çokta iyi yaptım onu yedikten sonra hiçbir şeyim kalmadı. Sakatatları her gün yersek zararı olur tabii ama arada yemenin hiçbir sakıncası olmaz önemli olan burda temizliğinden ve pişmesinden emin olmamız. Doktorumda her gün yiyecek halin yok sonuçta temiz güvenilir olduğundan emin olduktan sonra arada yiyebilirsin demişti o yüzden hiç korkmayın. A vitamini çok yüksek ciğerde birazda onun içim çok önerilmiyor ama 1 porsiyondan bir şey olmaz. Size de bebeğinizede afiyet olsun vitamin olarak geri dönsün. 🥰🥰