herkese merhaba, 38. hafta basında rutin kontrolume gitmiştim hersey yolunda nst de sancı yok bir hafta sonrası için yeniden randevu alıp evime geldik aynı gunun gecesinde aniden suyum geldi sancım falan yoktu. hastaneye gittiğimzde 5 cm acıklık vardı . gece saat 1 den 4 e kadar sancılarım aralıklı olarak arttı ama dayanılmaz değildi .9 cm oldugunda doğumhaneye alındım. bir süre de orda sancı cekip 5.55 de bebeğimi kucağma aldım, hastane maceram 5 saat sürdü elbette kolaydı diyemiceğim ama bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum , sizlerede iyi doğumlar dilerim😊