OndokuzEkim- ben de başta cok tereddüt ettim anestezili olucam dedim hep.Sonra fikrim değişti ne kadar kötü olabilir ki dedim anestezisiz oldum tüplerim açık oldiğu icin sadece ilaci verdiğinde bi ağri gibi hissettim ama 5 saniye falan sürmüştür.Geçen ay çekildim.2 gun kadar lekelenmem oldu kan degil ama karışık