Zynp44 Kızlar oturup kalkarken daha çok hissediyorum şuan oturunca da aynı sol kasığımda bi ağrı sızı var bişey yoktur dimi 16+5iz
Leylasiva21 Zynp44 bende 15+4 oldum iki gündür ayni kasiklarim çok agiriyor bıçak saplanıyor gibi Allah’ım şifa versin inşallah 🤲 doktora mesaj attim dönmesini bekliyorum gidecem bugün kontrole
Gokcemcelik Zynp44 akıntınız filan var mi cunku bazen enfeksiyonda agri yapıyor . Doktorunuzla görüşün . İdrar testi filan istiyorlar
Suzanne Canım aynısını ben 20. Haftada yaşadım 3 gün üste üste biraz ayakta kalmıştım belkide o da etkiledi otururken yatarken sürekli ağrıdı kontrole gittim bir şey yok Allah’a şükür
Zynp44 Suzanne benim de arada oluyordu da 3 saattir olunca geçmedi öyle dayanılmayacak ağrı değil de birden böyle sanki şiş gibi oluyo korktum
Zynp44 Askpare gece yatarken sanki alt karnımda bi ağırlık var gibi dönüyorum insan korkuyor inşallah normaldir
Askpare Zynp44 alt karın normalde kasık ağrısı fena bişey kız bacagıma oynarken bile acıo öyle olunca
Zynp44 Gokcemcelik akıntı beyaz oluyor bide sarı oluyo ama normal demişti ilk sorduğum zamanlar doktorum hamileliğin başından beri var akıntım haftaya sorcam kesin
Zynp44 Leylasiva21 anladım inşalllah bende de önemli bişey yoktur teşekkür ederim yazdığınız içinde. Size de geçmiş olsun 💐