Aslitemiz delibombom ya çok güzel olmuş sağlıkla giysin ismi görünce içim gitti oğlum olsaydı Dağhan koyacaktım bende
Limonveannesii delibombom aaa bizimde bir oğlumuz olursa hep dağhan koymak istedik adıyla sağlıkla huzurla büyüyen bir bebek olsun inşallah çok güzel olmuş güle güle giydirin 🥰
delibombom Limonveannesii çok teşekkür ederiz çok sağolun. Daha güzelleri sizlere nasip olsun inşallah 🍀😍🥰😘
Tgc28 delibombom merhaba bende Dağhan koymayı düşünüyorum isimle ilgili arastirken gördüm çok güzel olmuş çok hemen ekran aldim hemen bende sayfayı takip edip☺️ güzel günlerde giydirin insallah
delibombom Tgc28 çok teşekkür ederim kesinlikle çok kaliteli geldi, sayfayı hiç düşünmeden tavsiye edebilirim. Adıyla yaşasın inşallah minnoşlarımız 🍀🥰
delibombom kizannesi_1004 sizinki de çok güzel olmuş. Rabbim sağlıkla, güle güle giydirmeyi nasip etsin inşallah 🙏😊