Esmaa40 Hanımlar Instagram’da bylohusa sayfasından pijama alan oldumu? Kalitesi nasıldı? Yada ben şu sayfadan aldım kalitesini çok beğendim dediğiniz bir sayfa varmı?
delibombom Esmaa40 ablam eşine almıştı. L beden yıkayınca çekmiş, kendisi giydi daha sonra. Ablam da s beden giyen biridir
SayeMom Esmaa40 trendyolmillanın pijamaları efsane güzel ve uzun ömürlü. Ordan tercih etmeni öneririm
Esmaa40 SayeMom ya evet Milla nın pijamaları da hoşuma gidiyor aslında ama hiç almadigim için tereddütlerim oluyo 😁
Melekss44 Esmaa40 canım madre bebek diye Bi sayfadan aldım 3 parça sabahlıklı 260 TL gerçekten kalitesi muhteşem tavsiye ederim hemde çok şık
Valeria Esmaa40 tekrar atayım🥰 https://ty.gl/odpkw3ah96 Milla’yı pek önermem özellikle viskon olan modeller inanılmaz çekiyor yıkanınca🤦🏻♀️
PrensesFiona Esmaa40 https://imgyukle.com/i/k8ILhR https://imgyukle.com/i/k8IjEN https://imgyukle.com/i/k8IN8e Ben bunları aldım canım. Hepsinin kumaşı kalitesi çok güzel.
Esmaa40 Naciyee aa su trendyoldan aldığın vigenzanin olan benimde çok hoşuma gidiyor kalıbı kalitesi nasıl acaba ?