19+4 haftalık hamileyim erkek bebeğimiz olucak inş sağ kenarında 2 gündür bir ağrı vardı bu sabah çok şiddetli bi ağrıyla doktoruma başvurdum ve sağ böbreğim de şişme meydana gelmişti bu sorunu yaşayan var mı tecrübesi olan fikir verirseniz sevinirim 😇