Giizems Merhaba kızlar BİM’in pijama kalıbı nasıl polar takım sizce kaliteli mi? Eşime almayı düşünüyorum
melikeguneyozalp Geçen sene aldım hem eşime hem kendime hala sapasağlam. Baskılarına bile bir şey olmadı. Yıkayıp yıkayıp giyiyoruz. Yarın tekrar alıcam inşallah kalırsa.😊