12+3 ikili testten sonra doktorumda baktı ve %98 erkek dedi pipiyide işaretli 😁😁 bir önceki oğluma kayinpederim ismini vermiştik bunada babanın ismini verelim diyo eşim bende kendi isteğinde olsun diyorum 2 ısım yapalım diye düşünüyorum güzel bir isim olsun sonuçta Allah izin verirse isminle büyücek 🤲🤲 önerilerinizi bekliyorum kizlar ❣️❣️