Msl_ege bende hastane ve doktor arayışındayım Aralık sonuna kadar karar vermem gerekiyor , il dışından geldim tekrar döneceğim doğum dönemi sıkıntını yaşamamak için ayarlamalıyım ki dönüşte kabul etsinler beni , sezeryan olmam gerekiyor omurga rahatsızlığım var doktorum sezeryan olmalısın dedi. İzmirde ücretler almış başını gidiyor normal fiyatlı hastane kalmamış egepol yılbaşından sonra 7900 olcakmış tek masraf doğum değil ki başka hastane arıyorum bende