ogretmen_anneee Arkadaşlar her zaman tansiyonum düşüktür benim .10/6 nın üstüne çıkmazdı. Gebeliğin son haftalarında 37+1 im son 2 haftadır 12/8 falan çıkıyordu dün de 13/8 çıktı bugün 13/8 14/8 falan oldu. Son haftalar da bu normal midir
Klyldrm ogretmen_anneee 12/8 ve 13/8 normal doktorlar için. 14 ün üstüne yüksek diyorlar doktorunuza söyleyin. Kaçıncı haftadasınız
nevarneyokk ogretmen_anneee Normalde biri için 12/8 normal bir tansiyon ama sizin için normal değil sizin normalinizin üzerinde . Ödem ? Baş ağrısı vs de varsa vakit kaybetmeden doktorunuza ulaşın
Elifgoktug1 ogretmen_anneee 12/8 gebelikte sınır sayiliyor gebelik zehirlenmesi olabilir dikkatli olup doktorunuzla görüşün idrarda protein kaçağı var mı ona da bakar bi .benim ilk oğlumda anlaşılmadı kontrol edilmedi 16/9 tansiyonla doğuma girdim yer ayağımın altindan kayiyordu sanki
ogretmen_anneee Suzanne bu değerler yüksek mi 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Mesaj atayım doktorum da il dışına çıkmıştı öff
ogretmen_anneee Klyldrm 37+1 im canım . Hep düşük normal de . Bugün rden vücudum ödem oldu ayaklarım şişti 🤦🏻♀️
gozdekrks ogretmen_anneee hemen bunlari doktora söylemelisin ödem.ve tansiyon protein kaçağı ile birlikte gebelik zehirlenmesidir sadece 14 tansiyon olunca doktor bana acile gel demişti hemen acile gidin haftanız iyi şükür
Deryacakir ogretmen_anneee benim de 37+1 bugün nst de tansiyonum düştü. Düşmesi sorun değil yükselmesin de dedi
Suzanne ogretmen_anneee vücudunuz da ödem de olmuş korkutmak istemem ama gebelik zehirlenmesi yaşıyor olabilirsiniz bence doktora gözükün muhakkak
ogretmen_anneee Elifgoktug1 ay Allah korusun doktoruma ulaşmaya çalışayım 🤦🏻♀️ Daha dün kontrolüm vardı 13/8 çıktı arada başım ağrıyor zaten bugün de birden şiştim ama hiç orda bu sorun olur falan dememişlerdi . Bugğn evde kendim ölçtüm 13/8 çıktı 12/8 çıktı anlamadım bende. Teşekkür ederim canım
Elifgoktug1 ogretmen_anneee aman basimda ağrıyor demişsin mutlaka dikkate al cnm geçmiş olsun. Bende son ay birden oldu şiştim bütün vucudum şişti baş ağrım arttı en son artık yürümekte güçlük çekiyordum ama bakıp da anlamadılar şans eseri birsey olmadı doğumdan sonra 3 4 ay cektim yüksek ti hep
ogretmen_anneee Elifgoktug1 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Geçmiş olsun size de . Benim anlamadığım dün niye ölçtüklerinde 13/8 e birşey demediler 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
ogretmen_anneee gozdekrks ilettim canım nidicard a devam et 14 ün üstü önemli dedi cünkü geçen hafta idrar da protein kaçağım da yoktu kendimi takip edeceğim gene de tedirginim açıkçası
gozdekrks ogretmen_anneee aynen bana da 140 i geçerse gel dediler arada olcuyorum şükür benimde yükselmedi 3 4 haftadır sizinde oyle olur inşallah