Üç ay önce düşük yapmıştım bugün doktor kontrolüne gittim hamilelik planladığımı söyledim hani herhangi bir sorun olur mu gibisinden ondan sonra doktor rahim ve yumurtalıklar temiz dedi sadece guatır testi istedi düşük sebebi bazen guatırda olabiliyor dedi sizce guatır testini yapmasamda olur mu