deletedmom87894 Kızlar okuyordum burada annelerin telaşlarını bende az önce baktım sonuçlara bi değerim yüksek çıkmış çok panik yaptık riskli çıkıp gebelikte sımıntı olmayan oluyormu
Meleklerim34 deletedmom87894 sadece kan sonucundan anlaşılmaz demişti benim doktorum hastanenin bi çizelgesi var orda risk gurubunda olup olmadığınız belli olur bende telaş yapmıştım e nabızdan baktığım kan sonuçlarına göre ama takibimi yapan doktor çizelge önemli demişti sonuçları alıp götürdüğümde sıkıntı çıkmamıştı
Merve1200 deletedmom87894 benimde yüksek çıktı arkaba evliliği diye animiyon sıvı ver dedi ama düşük yapabilirsin dedi bende yapmadım zaten nasipte ne varsa onu yaşarız
deletedmom87894 Meleklerim34 teşekkür ederm canım benimde 1 değerim çıkmış daha yüksek görünce o değeri telaş yaptım