Zeyzey97 benimde yüksek çıkmıştı ilk bebeğimde çok şükür insülin başlayacak kadar değildi ama sınırdaydı diyete başladık tatlı börek beyaz ekmek pirinç patates
meyve hepsini kestim yani çok az yedim bi sorun olmadı suyuda fazla çıkıyordu şekerden dolayı ama diyete dikkat edince sorun yaşamadım bende bebekte çok kilo almadık