Merhaba herkese… Hamileliğimin en başından beri buradan post okuyarak,yorum yaparak hep aranizdaydim. Bebeğim iki gün önce spinal sezeryanla dünyaya geldi,baş çevresi genişliği,kilosu ve benim normal doğum korkumdan kaynaklı Sezeryani tercih ettim. Bebeğim 3.965 Gr dogdu. Doğumdan 2 saat sonra yanıma getirdiler,solunumunda duzensizlik olduğu için gozlemde kalmış. O gün hastanede yanımda saatlerce kaldi,emzirdim kokladım. Ben bı gariplik tabi sezmedim ama çocuk doktoru,hemşireleri sık sık gelip solunumunu kontrol ettiler. Doğduğu günün ertesi sabaha karşı solunum düzensizliği sebebiyle yoğun bakıma indirilecegini soylediler,o kadar üzüldüm ki,annem yanımda belli etmeden ağladım. Eşim eve uyumaya gitmişti ona da sakince bı mesaj yazarak erkenden hastaneye gelmesini istedim. Bu durumu Yasayan olmustur aranızda muhakkak,bebeğim hastanede ben evde kendimi çok kötü hissediyorum.sut sağıp gönderiyorum. Ne zormuş anne olmak…