Mehtap55 tatlım ben ilk 3 ay Protestan kullandım. Reglim bitmiyor şikayetiyle doktora gittim, keseyi gördü, kan aldılar. 3 gün dobra gittim 5+6 da kalp atışlarını gördüm. Düşük riski var dedi doktor. Ağır kaldırma, uzun yürüyüş yapma, kendini yorma ve cinsellik kesinlikle yasak dedi. Sonra 12. Haftamda ikili test yaptırdım ve NT yapıldı. Ayrıntılı ultrason gibi bi şey o da. Plasentamın aşağıda olduğunu söyledi doktor, plasenta previa. Kanamalarım bu sebepli olduğunu söyledi. Ve 28.haftaya kadar devam edebilir dedi. Progestanı kesti ama. Vitamin hapları yazdı. Yaklaşık 1.5 aydır kanamam veya lekelenmem yok çok şükür. Plasentam da totalisten marjinale dönmüştü 1 ay önce bakıldığında. Plasrnta previa teşhisini net olarak 20. Haftada koyuyorlar. Şuan 24 haftalığım, 28. Haftaya kadar yukarı yönelmesini bekliyorum dedi doktorum. Sen de NT yaptır 12.haftada ve plasenta yerleşimini sor. Onunla ilgili olabilir. Bol bol su iç ve dinlen