Sevi_l herkes genetik diyor ama hayır dikkat edersen düzenli kullanırsan kremlerini yağlarını hiç
Bişey olmuyor çünkü benim bekarken kalçamda vardı küçük karnımda olur dedim olmadı hiç lierac kullandım taki 39 haftamda krem bitti çatlağım geldi bittiği gibi sürmedigim gecenin sabahı bi baktım bi çizgi çıktı 39 haftalık oldum daha çatlamam dedim ama bi çizik geldi yani sen düzenli kullan 16 haftadan sonra kesinlikle olmuyor sabah akşam