semaqokcedonmez Kızlar yaklaşık 3-4 saattir karnım inanılmaz sert normalde de sertleşiyordu ama son 3-4 saattir hiç geçmedi gibi doğum başlıyor olabilir mi ? 😨
Melis77 semaqokcedonmez bence acilen nst ye girmen lazım sancılar başlamış olabilir benim de ağrı hissetmediğim halde karnım sertleşiyo ve nst de çok yüksek sancılar çıktı ne zaman sertleşse serumla düşürdüler
Sblatc semaqokcedonmez benimde sürekli oluyo arada geçiyo. Özellikle ayakta çok kalınca çok uzun sürüyo sertlik. Benim de bugün 39.hafta bitti.
balmelek semaqokcedonmez bende aynı durumdayım. Dhaa doğum sancısi değil biliyorum.ama bu kadar uzun süre yalancı sancı endişelendiriyor beni.benimki gece 1 den beri bir iki saatte bir olup beni rahatsız ediyor ama aşırı da değil.
elisvera56 Ben geçen hafta doktora gittim karnıma dokundu karnın gayet yumuşak daha doğum olmaz dedi sertlesince sanırım oluyor.
semaqokcedonmez Son haftalar da ara ara oluyordu ama son bir kaç saattir inanılmaz rahatsız ediyor taş gibi karnım geçmedi 😵💫
Mollier Aynısını ben de yaşadım 39.haftaya girdiğim gün karın sertliğim başlamıştı.Gecesinde sancım başladı diğer gün doğum oldu
elisvera56 Ben 38 haftamda gittim konrole doktorum ultrasyona bakınca bir sancı vs yok goremiyorum dedi. Hatta karnıma dokundu karnın yumuşacık dedi. Sertlesince sanırım dogum belirtisi oluyor. Nstye de bağladı sancı çıkmadı dedigi gibi.
Valeria Ben de 39 haftadayım ara ara sertlik oluyo, hatta doktor da sertleşmiş karnın dedi ama henüz bebek aşağıda değil, hala bi doğum belirtisi yok🙈
semaqokcedonmez @"Mollier bugün tam 39 haftalık senin gibi gece doğurmayayım sonra 🙈😄 bi heyecan geldi hayırlısı bakalım kendimi dinliyorum kaç saattir
elisvera56 semaqokcedonmez benim de bugun itibariyle tam 39 haftalık oldu. Sağlıkla gelsinler insallah.
Mollier semaqokcedonmez sancıyı gelince anlıyorsun zaten.ben de fark eder miyim diyordum ama acıdan kıvrandım.ve doğum sancısı dinlenince geçmiyor.sancı başladığında başka şeyle meşgul olman mümkün değil