Behiye01 İnşallah iç bir şey yoktur sağlıklı kucağına alırsın ben de çocuğa geçmemişti sadece eşiği kanıyordu kıpkırmızı geldiği için doktorum biraz endişeliydiydi.İnşallah sen de hiçbir şey yoktur🙏🏼Kanamandan kalan kanlar da gelebilir ama söyledigim gibi pembe veya kirli kan rengi olması lazım