aley_ckmk24 Gul33 devlet hastanesi oluyor araştırma hastaneleri ve ücretsiz oluyor ben de araştırmada yaptım
Gul33 aley_ckmk24 peki öncesinde kontrollerinizi de araştırmada mı yaptırdınız? Biz şu an özele gidiyoruz kontrollere.
aley_ckmk24 Gul33 hayır özele gidiyordum ama devlet hastanesinde de kaydım vardı doktor yollamıştı detaylı utrason için. Sonra kasılmalarım başlayınca kadın doğum acile gittim sormadılar bile özele mi buraya mı geldiniz diye 😊