Gizem29 Kızlar 36 haftalık hamileyim hemoroid sıkıntım var siz hangi kremleri kullanıyosunuz korkuyorum normal doğuma engel olur diye gerçi benim hiç ağrım olmadı yada kanamadı ama doktora gittiğimde doktorumda bende unuttuk ilaç yazcaktı bana şimdide tatile çıktı haftaya gelicek bu sıkıntıyı yaşayan varmı ne kullanıyosunuz
Glstn Gizem29 Merhaba çok geçmiş olsun ben gebeliğimin ilk zamanlarında yaşadım bu durumu.Kantaron özlü bitkisel krem kullandım.3 gün sürdüm geçti hamd olsun.Çok kötüydü kanamalı oluyordu.Hiçbirşey kalmadı çok şükür 😊
Zeynepasell Gizem29 benim pek bilgim Yok ama benim doğumda meme gibi küçük bisey çıkmış makattan sizin ki de öyle mi ikinmaktan dolayı oluştu bende ebe öyle söyledi de
Reyhanazra Gizem29 çok geçmiş olsun öncelikle bu dert bendede vardı neler çektim bütün hamileliklerimdede yaşadım ama doktorum sağolsun en son bir krem verdi hamileler için cartos ismi günde 2 defa uygulanıyor ne agrı ne hemoroid hiçbirşey kalmıyor
Filizsmh Gizem29 kortos krem ve fitil verdi doktorum 18haftalık hamileyken aynı problemi yaşadım ve çok faydasını gördüm.
Gizem29 Glstn eczaneden mi aldınız acaba doktorunuz mu verdi benim kanamalı felan değil çok şükür belki daha çabuk geçer
Glstn Gizem29 Aktardan aldı eşim.Açıkçası doktoruma da danışmadım harici kullanıldığı için bir sıkıntı olmaz diye düşündüm.Onlar da krem veriyor zaten.😊
klebsiella Korkmayin hamilelik biyu kullandim ben gebelik durumunu etkilemiyor doktorum sonuna kadar kullanabilirsin dedi. Normal doguma engel degil ama digum esnasinda fazla ikinirsan dogum sonrasi memeciklerin buyuyebilir.