MelekVeEmirin_annesi Bı kızım var ismi Melek şimdi oglumuzu bekliyoruz aklimizdaki isimler Emir, Ozan, Onur, Burak sizce hangisi daha iyi yada başka oneriniz olur mu yeni moda degisik isimleri sevmiyoruz eşimde bende
erdem_agah MelekVeEmirin_annesi oğlumun adi erdem çok severek koydum anlamı güzel. İkinci erkek olursa Agâh koyacağım onun da anlamı güzel. Ve ikisi de dediginiz gibi moda isimler değil. Bende o tür dönemlik isimlerden uzak duruyorum.