Çok memnunum gercekten cok ilgili ve bilgili bi doktor ve asla unutmuyo sizinle ilgili şeyleri 1 ay sonrada gitsem hemen hatırlıyo en ince detayı bile kesinlikle tavsiye edebileceğim bi doktor kendi numarasını veriyo ne zaman isterseniz ulasabiliyosunuz kısa sürede mesajlara dönüş yapıyo