Yani ilk sancılar öyle aman aman anlattıkları kadar kötü değildi ben acıyı sevdiğim için 1 gün öncesinden yine acılı yemek yemiştim o ishal yaptı ondan karnım ağrıyo demiştim 😂 çünkü lavaboya gittikçe rahatlıyorum diğer gün bu lavaboya gitme olayı 5 dakika bire düşünce adama çektiriyo yani bi vuruyo adet sancısı halt yemiş yanında ama dayanıyosun yani öyle bayılma ölme acısı felan değil tatlı tatlı bi acı işte 😂 şöyle söylim normal doğum yapsan o sancıyı yine evde çekermisin çekerim hanımlar çekilmicek bişey değil