Kelebekler24 bunlar normal adet görüceğin zaman da olabilcek belirtiler, doğum kontrol hapını alabiliyosan her gün aynı saatte düzenli olarak almalısın yoksa koruyuculuğu azalır ki zaten %100 korumaz
%99 diye biliyorum
hep düzenli kullandıysan sıkıntı etme olursun adet
ben korunduğum halde hep göğsüm de ağrı hassasiyet olurdu haptan