Gzm23 Canlar size bir şey sormak istiyorum doktor bana 12 +4 de erkek olabilir dedi bugün de 19 +3de muhtamelen erkek dedi erkek değişmez diyorlar doğru mu sizin nasıl oldu?
deletedmom27371 Gzm23 13te erkek dedi 16da da karta erkek yazdı emin olmasaydı söylemezdi diye düşünüyorum
TugbaSert Canım bende 13 haftalık erkek demişti şimdi 20+2 olduk erkek kesin dedi yani erkek diyosa ilkte erkektir ama eger demeseydi bi tahminde bulunmasaydı kız olabilme şansı olurdu hayırlı olsun 🥰
Gzm23 TugbaSert valla sağlıklı olsun da Gerisi Önemli Değil Ben sadece bebişe alacağım eşyalar için cinsiyet öğrenmek istiyorum 1.5 hafta sonra detaylı ultrason da tekrar öğrenirim yavaş yavaş alışverişe başlarım
2erkekannesiii Bana 13 haftada kız dedi 17 haftada erkek olduğunu söyledi 16 17 den sonra pek değişmiyor cinsiyet
Aryapoyraz 2erkekannesiii cinsiyet değişen birşey değil yalnız doktorların yanılması oluyor o dediğiniz
Firdesy Gzm23 Benim doktorum da 13 de ve 16 da erkek dedi 21de ayrıntılı ultrason da kesinleşti sizinde iki kez demiş değişmez sanmıyorum
Efraimmm Gzm23 cinsiyet fark etmez sağlıkla gelsin yeterli rabim onlara layık anne baba olmayı nasib etsin bizleri
Sedaceylan Yorumların hepsi erkek 🥰🥰 maşallah. Erkek senesi mi 2022 acaba ? Bize de 12.haftada erkeğe benzettim dedi. Bir oğlum var gönül ister ki bu da kız olsun 🤫🥰 Nasip😍💁
KyrNeriman Bizde 13+6da dun ogrendik erkekmis saglikla gelsinler bn kendim gordum erkek oldugunu guyya surprz olcakti aaaa pipimi o diyince ben doktor kagida yazmaya gerek kalmafi dedi🥰