deletedmom87894 Kızlar baya yüksek çıkmış 3 lü testte bi sıkıntı olabilirmi normalde 0-7 referans aralığı diyor bende 52,9 çıkmış
dml33 deletedmom87894 ne dedi sonucuna bidaki hafta 16. Haftamda bndede istedi ill kez duydm bu testi diğer hamilelikte yapılmamıştı
Seher4345 Bu değer hamilelikte yüksek çıkan biz değer. Bende dörtlü yaptırmıştım 40 çıkmıştı Galiba. testim düşük riskli geldi. Netteki Aralık’lar sizi korkutmasın
dml33 deletedmom87894 ilkte istemediler bunda isteynce ilkte başka doktordu gercide degisik geldi bi sorun mu gordu acaba dedim😄3lu test mı oluyo bu acaba bn 2li yaptirmistm temiz cikmisti sağol cvp içinde cnm