Alinnnss 31 . Haftayı yeni bitirdim. Bugün doktor kontrolünde bebeğin kafası çatıya dayanmıştı. 3 iğne verdi her hafta bir tane vurulucam erken doğum riskine karşı ilk doğumum 33. Haftadaydı tedirgin oldum açıkçası
Deletedmom177227 Alinnnss ben serklajlıyım serklaj operasyonundan sonra bana da 3 tane verdi doktor tabii ki önlem amaçlı. Tedirgin olmayın hiç. Hatta henüz 16 hafta içindeyiz bi tane daha yazdı yarın vurulucam.
Alinnnss Deletedmom177227 bu gebeliğimde ilk haftalarda bende vurulmuştum ama şimdi sona doğru erken doğum riskiyle karşılaşmak can sıkıcı oldu
Deletedmom177227 Alinnnss artık hayırlısı ile sonlara gelmişsiniz ne güzel 😇 iyi tarafından bakın🌸 iğne de eminim size iyi bi destek olacak 🥰 inanın bizim yani serklajlı olanların/yada erken doğum ihtimali olanların bi an önce ulaşmak istediğimiz zamanlar…