Dlkalprn Eymen_Enis_Ser hangi şehir acabaa 😌 benim de 2. Doğum olacak yarın 😣 bende oğlumu düşünyorum geride bırakacağım için😔
Dlkalprn Guneyinannesi1 bana da 2700 civarı dedi suyu sınırdaymış, sağlıklı bi şekilde gelsinler de varsın kilolu olmasınlar😌
ege_ayaz_mom Clostiridium Bizimde doğuma 12 günümüz kaldı sezeryanla olucak doğumum korku heyecanerak hepsi var 37+3üz şu anda sağlıkla kavusalim inşallah hepimiz ♥️🙏