Bugün bana da aynısı oldu ama bebekle alakalı haftasına uyumlu şeyleri okumayı sevdiğim için hıçkırık olduğunu anladım hemen.Karnımın en alt köşesinde damar atması gibi 2 sn aralıklarla pıt pıt oldu 1-2 dk kadar..Hoşumada gitti çünkü bebeğin akciğerlerinin gelişiyor olduğunun göstergesiymiş..26+4.haftadayım bu arada