deletedmom87894 https://resimyukle.io/r/KoXheeCa1M AFP değerim çok yüksek çıktı bugün gördüm sonucunu bilen varmı
gulsonmez27 Bu değerlerden doktor harici kimse yorum yapamaz..Bu sonuçlara göre şablon çıkartıyorlar onu hastaneden almak zorundasın..Sonuç yüksek diye de evham yapma canım hemen..İstatistik sonucun çıkınca neyin ne olduğu anlaşılıyor tek değerden değil
BusrAras- Bu hormon hamilelikte 0/150 arasında seyrediyor benim ilk bebeğim de 52 falandı testim temiz cıktı Bir sürü hormon karsılastırıp çizelge cıkıyor merak etmeyin