Momm52 Birazcık üzücü gibi o yüzden tam yazamadım dün 12 de suyum geldi altıma isedim gibi ama sarı akıntı gibi çok ama iç çamaşırim sırılsıklam oldu 13 de hastanedeydim meğersem kaka yapmış bizimki hastane de suyum kahverengi geldi PCR testi kan alimi derken 15 de sezeryan a alındım 16.00 da çıkmıştım ameliyat tan herşey o kadar hızlı oldu ki eşim eve döndü hemen doğmaz 3 yaşında kızım la bekleme dedim yetişemedi kimse doğuma 😄😄