Merhaba hanımlar bana göre 9 Dr a göre 11 haftalık hamileyim. Bugün Dr a gittiğim de bebeğim hiç hareket etmedi. Dr karnımı falan salladı uğraştı ama uyuyor uyanmadı dedi. Fakat kalp atışını dinledik çok şükür kalbi atıyordu. Sizce neden bu durumu yaşayan var mı?